wtorek, 31 grudnia 2013

życzenia na nowy rok


wszystkiego co najlepsze w nowym roku dla Was (i również dla mnie), wielu marzeń, celów, uśmiechów i szczęścia. 
mam nadzieję, że za rok z radością wspominać będę całe dopiero co minione 12 miesięcy. pragnę wielu zmian i jestem ciekawa gdzie poprowadzi mnie (nas) nowy rok. poprawka - gdzie ja sama zaprowadzę siebie w nowym roku. 

tymczasem kończę uzupełniać pudełko marzeń na 2014 rok. od jutro zaczynam uzupełniać pudełko wspomnień z 2014 roku. pięknie będzie móc się wzruszyć, ale i cieszyć z tego co tam napiszę, a także z tego, gdy spenetruję pudełko marzeń i celów i okaże się, że wiele osiągnęłam. nie mów hop za nim nie przeskoczysz? to wcale nie prawda. lepiej jest mówić (z przekonaniem), że coś się wydarzy po naszej myśli i wierzyć w to niż obawiać się, że się nie uda. najlepiej jest kierować się tym - co byś zrobił gdybyś się nie bał? życzę Wam i sobie czynów odważnych, przenoszenia gór nawet jeśli ze strachem to z determinacją, jak gdyby bez strachu. 

3 komentarze:

  1. Tobie też życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wzajemnie! dużo sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oby nowy był lepszy niż poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń